Kauppakatu
Lähettäjä "Anna palautetta nykyisistä Mankeli-asemista"
Palaa etusivulle
Mitä parannusta toivot juuri tälle Mankeli-asemalle?
Kommentit(2)
Kommentointi ei ole mahdollista, koska tämä projekti ei ole tällä hetkellä aktiivinen.
Viimeisin kommentit on ladattu.
Käyttäjän Minna Turunenprofiili
lähettänyt:Minna Turunen
1 vuosi sitten
Tämän parkin pitäisi olla enemmän keskustaan päin, Citymarketin ja Sykkeen, siis molempien välittömässä läheisyydessä. Nyt se palvelee vain Sykkeen ja oikeastaan vain Prisman asiakkaita, koska on siellä Prisman päädyssä.
Käyttäjän Jukka Mäkinenprofiili
lähettänyt:Jukka Mäkinen
1 vuosi sitten
@Minna Turunen Samaa mieltä, aseman siirto lähemmäs Citymarkettia.
Jaa
lähettänyt
Nykyinen tila
ehdotettu
Sijainti
Unable to display map. WebGL2 support is required.
Ensure that your browser and hardware meet the minimum requirements.
https://esriurl.com/webgl-faq