Siirry pääsisältöön

Kauppakatu

Lähettäjä "Anna palautetta nykyisistä Mankeli-asemista"

Palaa etusivulle

Mitä parannusta toivot juuri tälle Mankeli-asemalle?

Kommentit(2)

Kommentointi ei ole mahdollista, koska tämä projekti ei ole tällä hetkellä aktiivinen.
Viimeisin kommentit on ladattu.
Tämän parkin pitäisi olla enemmän keskustaan päin, Citymarketin ja Sykkeen, siis molempien välittömässä läheisyydessä. Nyt se palvelee vain Sykkeen ja oikeastaan vain Prisman asiakkaita, koska on siellä Prisman päädyssä.
  • 1 tykkäys
@Minna Turunen Samaa mieltä, aseman siirto lähemmäs Citymarkettia.

    Jaa

    Nykyinen tila

    ehdotettu

    Sijainti

    Unable to display map. WebGL2 support is required.
    Ensure that your browser and hardware meet the minimum requirements.
    https://esriurl.com/webgl-faq
    Powered by Esri