Siirry pääsisältöön

Poistuvaksi ehdotettu: VETERAANIPUISTON LEIKKIALUE

Lähettäjä "Suun­ni­tel­ma leik­kia­lueis­ta"

Palaa etusivulle

Mitä haluat suunnittelijoiden huomioivan koskien juuri tätä leikkialuetta?

Kommentit(19)

Kommentointi ei ole mahdollista, koska tämä projekti ei ole tällä hetkellä aktiivinen.
Viimeisin kommentit on ladattu.
Toivon,että Veteraanipuiston leikkialue säilyy. Tämä on Pyhättömänmäen ainut puisto. Puisto on turvallisesti talojen keskellä, ihanien suurien mäntyjen katveessa. Turvallinen paikka leikkiä.
    Tämän puiston säilyttämisen vaihtoehtona ehdotan Uudentalonalueen leikkipuiston sulkemista. Se on jatkuvasti roskainen, (isompien lasten?) tyhjiä keksipaketteja, purkkapapereita ja mehutölkkejä siellä täällä, etenkin kiipeilytelineessä. Aina pakko siivota alue ennen kuin sinne päästää pienemmän leikkijän. Veteraanipuisto on aina siisti.
      Viihtyisä, turvallinen, varjoisa ja luonnon keskellä oleva puisto. Paras puisto lähialueella. Paljon keinuja, kiipeilyteline, joka sopii monenikäiselle leikkijälle. Täällä käy lapsia sekä keskenään että vanhempien kanssa.
        lähettänyt:
        1 vuosi sitten
        Toivon, että tämä leikkipuisto todella säilytetään. Alueella ei ole muita leikkialueita. Hoidan lapsenlapsiani usein, ja käymme silloin täällä leikkimässä ja liukumäkeä laskemassa. Muutakaan puistoa ei jäljelle jää, jos tämä ainutkin lopetetaan.
        • 1 tykkäys
        lähettänyt:
        1 vuosi sitten
        Muutimme alueelle hiljattain, ja Veteraanipuiston leikkipuisto on ollut meille iso apu. Ilman tätä puistoa olisi vaikeampaa tarjota lapselleni päivittäistä ulkoilua turvallisessa ympäristössä. Täällä lapset voivat leikkiä turvallisesti, ja samalla aikuiset voivat vaihtaa kuulumisia. Toivon, että päätöksentekijät ymmärtävät, kuinka tärkeitä leikkipuistot ovat perheille.
        • 1 tykkäys
        lähettänyt:
        1 vuosi sitten
        Veteraanipuisto pitää ehdottomasti säilyttää se on kokoalueen ainut leikkipuisto, sijainti turvallinen, eikä leikkipuisto ole kärsinyt ilkivallasta siellä on jopa säilynyt hiekkalaatikko lelut joita sieltä löytyy. Puisto palvelee pikkulapsesta isompiin leikki -ja yhteisöllisenä paikkana. Siellä käy joka päivä lapsia. Alueelle on muuttanut lapsiperheitä. Puisto pitää ehdottomasti säilyttää, koska se palvelee päivittäin.
        • 1 tykkäys
        lähettänyt:
        1 vuosi sitten
        Veteraanipuisto on ehdottomasti säilytettävä! Se on viihtyisä, monipuolinen ja Pyhättömän alueen ainoa leikkipuisto. Pyhättömän alueella on menossa sukupolvenvaihdos ja alueella on paljon enemmän lapsia kuin aikaisempina vuosina. Puisto on verrattain hyvässä kunnossa, siellä ei ole ilkivaltaa ja se sopii monen ikäisille leikkijöille. Tämä on ainoa puisto, mihin Pyhättömän alueen lapset voivat mennä omatoimisesti ja turvallisesti! Puiston käyttöaste on huomattavasti suurempi kuin esim. Möysänkadulla sijaitsevan puiston käyttöaste!
        • 5 tykkää
        lähettänyt:
        1 vuosi sitten
        Laitakadun leikkipaikka on ainut Pyhättömänmäen päällä sijaitseva leikkipaikka, johon on helppo kulku alueelta. Isoäidit eivät kyllä enää jaksa viedä mäen alle lapsen-lapsiaan muille leikkikentille. Ei se tulisi olemaan helppoa pienillekään lapsille ja lapsiperheille muualle kulkeminen.
        • 2 tykkää
        Ainoa lähialueen puisto, missä viihtyy myös kesähelteellä. Missään uusissa tai vanhoissa lähialueella puistoissa ei ole varjostavaa puustoa. Edes Töyrykadun puiston puusto ei tarjoa suojaa vaan aurinko porottaa armotta hiekkalaatikolle ja leikkitelineisiin. Hellekesien lisääntyessä alkavat siedettävät puistot olla vähissä, mikäli tarjolla on ainoastaan avonaisia kenttiä. Puiston metsäinen pohja ja ympäristö tarjoaa myös sitä paljon puhuttua vastustuskykyä lisäävää kosketusta luontoon. Hakepohjat ja sepelikentät eivät tätä tarjoa.
        • 4 tykkää
        lähettänyt:
        1 vuosi sitten
        Erittäin suosittu ja laadukas puisto, joka on kivasti varjoisa kesähelteillä. Alueella on paljon lapsiperheitä ja lisää muuttaa koko ajan. Tämä puisto pitäisi ehdottomasti säilyttää käytössä.
        • 4 tykkää

        Jaa

        lähettänyt

        User 623500 osoitteessa 4. maaliskuuta 2025

        Nykyinen tila

        harkittavana

        Tunnisteet

        poistuvaksi ehdotettu

        Sijainti

        Unable to display map. WebGL2 support is required.
        Ensure that your browser and hardware meet the minimum requirements.
        https://esriurl.com/webgl-faq
        Powered by Esri