Siirry pääsisältöön

Pulkkamäki Patomäen tunnelin päälle

Lähettäjä "Eteläisen alueen ideat"

Palaa etusivulle

Patomäessä kehätien tunnelin päällä on nyt jo hyvät vallitsee, joilla lapset laskevat pulkkamäkeä. Sinne voisi tehdä virallisen pulkkamäen, jonka tieltä niitettäisiin heinät ja pensaat. Nyt käytetty mäki on soraparkkipaikan vieressä parakkirakennuksen takana.

Viralliset päivitykset

Viimeisin päivitys: 22. huhtikuuta 2025

Kommentit

Kommentointi ei ole mahdollista, koska tämä projekti ei ole tällä hetkellä aktiivinen.

Jaa

lähettänyt

Käyttäjän Lauri MajuriprofiiliLauri Majuri osoitteessa 6. helmikuuta 2025

Nykyinen tila

hylätty

Tunnisteet

OSBU
Lasten ja nuorten hyvinvointi

Sijainti

Unable to display map. WebGL2 support is required.
Ensure that your browser and hardware meet the minimum requirements.
https://esriurl.com/webgl-faq
Powered by Esri