Kiitos ideastasi kaupungin kehittämiseksi. Ikävä kyllä emme voi toteuttaa ideaa osbu-hankkeena, sillä alueen suunnittelu on vielä kesken. Alueelle on tulossa aitoja pelikenttien ympärille sekä ulkokuntoilualue.
Pulkkamäki Patomäen tunnelin päälle
Lähettäjä "Eteläisen alueen ideat"
Palaa etusivulle
Patomäessä kehätien tunnelin päällä on nyt jo hyvät vallitsee, joilla lapset laskevat pulkkamäkeä. Sinne voisi tehdä virallisen pulkkamäen, jonka tieltä niitettäisiin heinät ja pensaat. Nyt käytetty mäki on soraparkkipaikan vieressä parakkirakennuksen takana.
Viralliset päivitykset
Viimeisin päivitys: 22. huhtikuuta 2025
Lähetetty 22. huhtikuuta 2025
Kommentit
Kommentointi ei ole mahdollista, koska tämä projekti ei ole tällä hetkellä aktiivinen.
Jaa
lähettänyt
Nykyinen tila
hylätty
Tunnisteet
OSBU
Lasten ja nuorten hyvinvointi
Sijainti
Unable to display map. WebGL2 support is required.
Ensure that your browser and hardware meet the minimum requirements.
https://esriurl.com/webgl-faq